dijous, 10 març de 2011

NOVA SECCIÓ: CASCOS I LLEGENDES

Quan vaig obrir a aquest bloc no pretenia fer un lloc exclusivament dedicat a la música. Sort de dir-ho! No he parlat de res més.
Però mai és tard. I amb aquest nou apartat, que en direm"Cascos i llegendes", us parlaré d'una altra de les meves grans passions: La Fórmula 1. De fet, en sóc seguidor des de fa... 32 temporades! Poc o molt, alguna cosa en sabré, no?
Des d'aquest espai el que faré és furgar en l'esperit mitòman que envolta a aquesta competició. I ho faré a partir d'alguns dels cascos que em porten més records. Cascos d'un temps on s'identificava als pilots pel seu casc, a partir dels seus colors i el seu disseny.
Uns cascos, d'altra banda, sense excessos. De colors sòlids i traç gruixut. Que m'evoquen històries d'herois, però també d'oblidats i, fins i tot, de perdedors. Són les meves llegendes de la F1, úniques i intransferibles.


Si tingués molts diners, m'agradaria tenir una col·lecció com aquesta: Fittipaldi, Hunt, Arnoux, Laffitte, Merzario, Nilson, Cevert, Villeneuve, Andretti, Lauda, Watson, Jones, Ragazzoni i Sheckter.